quarta-feira, fevereiro 11, 2004

Agora sim estou em panico!!!!

Atraves do Ver com os olhos dei de caras com este teste estranho, The Rorschach (inkblot) test e os resultados foram demolidores.

10 pontos em 60: You are a little insecure. Sometimes you worry too much
10 pontos em 60: You are slightly obscure. These levels of obscurity are healthy
15 pontos em 60: Not too horny, which is probably a good thing (isto preocupa-me ... ou nao, ou nao)
15 pontos em 60: Not kind enough, if you ask me. Which you did, what with taking this test and all (isto deve ser por causa do mau feitio)
40 pontos em 60: You're abnormally normal. Oh dear (isto sim eh estupidamente preocupante)

O resultado final foi

You're mostly normal. Not particularly bothered about anything other than the day-to-day stuff. Boring if you ask me. Furthermore, you are least obscure. This really is something to be proud of. You boring lamebrain. :D

Beijos aos molhos tupo testes que nao volto a fazer,
Eu